Bebeğim 52 günlük kolik bir bebek o yüzden çok ağlıyor uyanık olduğunda kendi kendine hiç zaman geçirmiyor uslu durup sakince etrafı izlemiyor max 5 dk mızırdanıyor sonrasında kötü bir şekilde ağlamaya başlıyor bu durum beni çok yormaya başladı gazını çıkarsada hiçbir sorunu olmasada bu şekilde devam ediyor başka bir şey olmasından endişeleniyorum ne yapabilirim ?