AcemiAnne19 canım bana ebenin söylediği şey
Sancın 5 dakikada bire düşerse ve o sancılar geçtikçe şiddetlenirse doğum başlamış demektir hastaneye gelmek içinde fazla acele etme dedi
İkincisi eğer birden suyun gelirse bu önemli yine doğum başlamış demektir bebeği susuz bırakmamak için acele et hemen gel hastaneye dedi
Nişan da Bi doğum belirtisidir yani kanlı akıntı ama tek başına nişan yeterli değildir su veya sancının olması lazımmış
Ben ilçede yaşıyorum burdan ile gidiyorum yarım saat sürüyor ebe oyüzden anlattı bunları
Bu arada39+1 haftalığım dualarınızı bekliyorum 🙏 bende de hiç bir belirti yok