Kızlar iyi akşamlar. Ben son 2-3 gündür sebebini bilmediğim şekilde uyuyamıyorum. Uykum olmasına rağmen dalamıyorum. Önceden mışıl mışıl uyurdum şimdi herşeye sürekli uyanıp duruyorum. Doktora gitmem gerekir mi, böyle sorunu olanlar var mı acaba?? Henüz 21+2yim