sevdakayax 3 daha da kolay olur diye tahmin ediyorum. Ama bende yaşamadım umut ediyorum sadece 😀benim ilki 13 saat ikinci 9 saat sürmüştü. İlki zor ikinci kolaydı. Ama ben birazda ilkinin kilolu ikincinin zayıf olmasına bağlıyorum. Teyzem de 3 doğum yaptı ilki zordu ikinci kolaydı üçüncü yine zor oldu iri bebekmiş kafası da büyükmüş diye. Bebeğe de bağlı demekki bende korkumdan bekletmeden doğumu başlattırcam doktor 37+2 de yani 2 gün sonra sıyırma yaptırcam. İrileşirse zor olmasından korkuyorum