tazenne ya daha gitmedim randevuma daha 10 gündem fazla var ama anlamadım yani şu 5 gündür filan kas gibi değil ama kese bi parmak ulaşacak yerde olması imkansız ama neden var bilmiyorum. Yarın bir tanıdığım ebe var onu aramayı düşünüyorum hani kese olmadığından eminim ama bu durum sıkıntılı bi şey mi yoksa zamanla fitilin yaptığı bi durum mu onu soracağım