Kızlar 22+3 olduk süpriz gebelik oldu menopoza girdim diye düşünürken 5 aylık gebe oldugumu ögrendim detaylı ultrasona girdim sorun yok normal dendi aile hekimin de yapılması gereken aşıyıda yaptırdım son birkaç gündür akşam oldumu kaşınıyorum isilik diye bildigimiz kaşıntı gibi kol bacak kaşıntı içinde sabahlıyorum nerdeyse, varmı benim gibi olan birde dilim damağım çok kuruyor sanki üç gündür şu içemişim gibi yaşayan varmı yardım lütfen 🙏🙏💓