S-nss Merhaba bu park beşiği alan arkadaşlar sallanma aparatını taktığımızda beşik yamuk duruyor sizdede aynı problem oldu mu? Bizden kaynaklı mı yoksa bozuk ürün mü geldi anlayamadık
Nimetdnz Aynısı Benim de bugün geldi kargo kurdum ama sallanma yerini takmadım eşimi bekliyorum yapınca sana geri dönüş yaparım
potincekk Ceku256 yatağı (döşeği) vakumlanmış halde geldi acaba dört ay boyunca açmazsam sorun olur mu sonradan sizce açayım mı
Ceku256 potincekk ben Mayıs ayında aldım yeni kurdum içndeki döşek o kadar ince ki çok fark etmez yani. Sünger incecik bir şey. Ek yatak almanızı tavsiye ederim
potincekk Ceku256 yaa gerçekten ince ama vakumlanmış diye öyle sandım peki siz hangi yataktan aldınız incesini de mi kullandınız
020525 Bu marka yedek parça satıyor mu bilginiz varmı? Ortasında ki kumaş gibi ikinci katı yapan bende yok almak istesem nerden alabilirim
deryakrgz 020525 geldiğinde mi öyleydi. Geldiğinde öyleyse mesaj atıp isteyebilirsiniz bende dün aldım. Eksiksiz geldi.
Ceku256 potincekk Bak 2 parmak var ya da yok o kadar ince bide bildiğim sünger yani. Yataş ın yataklarını çok öneriyorlar. İlk zamanlar için reflü yatağı aldım. Eylül’de doğumum henüz bebişimi kucağıma almadım.