mrvt94 Kizlar üçlü tarama testi sonucum böyle cikdi doktor orta riskli dedi isaretledigi yer de sonucu fetal dn yada aminiyosentez önerdi çok üzüldüm böyle olup da sağlık li bebeği olan var mı