Kızlar selam , benim reglime yaklaşık 7 8 gün var . Ve 10 aydır bebek istiyorum , duphaston kullanıyordum. Artık bu ay doktoruma gidip klomen kullanmak istediğimi söyleyeceğim . Aynı zamanda bu ay rahim filmi de çektirmek istiyordum ama sanırım ikisi aynı anda olmuyor , çünkü ikisi için de gerekli tarihler hemen hemen aynı . Sizce önce klomen mi kullanmalıyım , yoksa rahim filmi mi çektirmeliyim . Lütfen bilgisi olanlar cevaplayabilir mi ? ❤️