seymazehra Dün doktora gittim tiroit değerlerimin normalin altında olduğunu söyledi dahiliyeye yönlendirdi bugün oraya gittim ilaç verdi zeka geriliğine sebep olabilir dedi çok korkuyorum endokrine yönlendirdi bide başına gelen var mı ?
masalim35 seymazehra ben trioid ilaci kullaniyorum 6 haftaliktan beri hic birseyi yok bebegimin sukur
seymazehra masalim35 masalim35 tiroit düşüklüğü zeka geriliği yapar dedi o beni korkuttu ilaca başladım düzelir inşallah