mevamam bebek2513 8mm kese göründü ama iki gündür kanamam var bide dün beta 1302 çıkmıştı bugün 1291 düşmüş yarın doktora yine gidicem bakalım .acilde beta beklemeden gönderdi dinlen dedi keseyi gördüm dedi yolladı
bebek2513 mevamam inşallah birşey yoktur bebek yerleşiyor dur oda leke görmen normal ama tabiki kontrol altında ol kanama bazen normal olmayabilir kendini yorma dinlen Rabbim sana bağışlasın inşallah hayırlısıyla kucağımiza almayı nasip etsin rabbim 😊
Cnsymn cylnboran04 değil bugün hastalandı dinleniyor enerjisi düşük 🙈 Alttakinin canı çok sıkılıyor, geceleri uyuyamıyor
_fatmanur0 Cnsymn tuttu ikinci erkek bebeğim geliyor ne yapacam diye düşünmekten uyuyamıyorum 😂 Alttaki yarın ne pişirsem diye düşünüyor
Leeylaaa kayrasu sanırım ekşili seylerde tuzlu oluyor bende genelde öyle şeyler yiyorum şekerli bişey canım hiç istemiyor 😂
Burcussuss Angelaass tutmadı sabah altılarda anca uyuyabiliyoruz bebişin tekmelemeleri durursa😂😂😂 Alttaki dip bucak evi temizlemek istiyor ama kara kara düşünüyor nasıl yapacağım diye 😂
Sdnrtry 3bebe1anne tutttu geceleri tekmesi uyutmuyor 😂alttaki anne hamile olmadan önceki halini geri istiyor 😂