ense4275 Kızlar 34+0 dayım sabah agrı sıkayetyle geldım nst de sancım cıktı yatırdılar ılac serum alıyorum yavas yavas sancılarımı dusurduler fakat şimdi de kahverengı bır akıntı geldı peceteye gelecek kadar az nişan olabilir mi ? Bde gelen nişanın mıktrıda onemli mi acaba ?
Zeynepksr ense4275 alttan muayene olduysanız ondan ötürü de olabilir nişan yoğun kıvamlı ve çok oluyor ama kiminde azar azarda gelebilirmiş
Benimisteo ense4275 Cok tuhaf olcak belki ama ikinci dogomum olcak inshaallah nisanin ne oldugunu bilmiyorum😳 Benimde ikkinde nisanim gelmismidir herkeste oluyomu?
Zeynepksr ense4275 alttan muayeneden oluyor çünkü benim de 33. Haftamda olmuştu içinizi ferah tutun daha erken ☺️