dilannalakusss Kız bebekleri kendilerini geç gösteriyorlarmiş benimki daha 3 aya girdiği gibi gösterdi doktor kız dedi https://hizliresim.com/p8znp9v
yagmurrrra dilannalakusss 3 aylık göstermesi normal canım. Bende 11,12haftalarda öğrendim 2 hamileliğimdede. Ve evet kız hayırlı olsun
altunergelini dilannalakusss benimki de 12 haftalıkken gösterdi şimdi 17. Haftaya giricem o günden sonra bacakları ile kapatıyor öğrenmek için erken haftalar ideal herhalde 🤷♀️
dilannalakusss yagmurrrra babası erkek hissediyorum bence kız değil diyip durunca kafamı allak Bulak etti 🥲
tugbamuratmutlu dilannalakusss bacim nerden anliyosun vallahi mrk ediyorum bi kizim var bu arada ondan ikinciyi mrk ediyorum
dilannalakusss tugbamuratmutlu özel bölgesine bakarak ya da kesenin şekline bakarak tahmin ediliyo doktor bir şey demedi mi
tugbamuratmutlu dilannalakusss tesekkur ederim chatGb erkek daha fazla ihtimal dedi cikinti yukari dogruymus acisi hayrilisi neyse o olsun canim ya🥰🥰