Kızlar bugun doktora gittim tekrarlayan 2 düşügüm vardı dr. Dedım bana testler yapın artık tekrar anı seylerı yasamak istemiyorum dıye. Dr. Dedıkı her kadının 2 düşük yapma hakkı vardır cokta ılgılenmedı genetıge Git dedı.
Sımdı ne yapmam lazım eşiniz ıle beraber mı gıdıyprsunuz bu bölüme acaba sürecı merak ettım