Nag aynı şeyi bana da söylemişti doktorum. Sağ ve sol kemiğin iyi ama üst çatı kemiğin basık dedi. Doktoruma güvendiğim için riske girmek istemedim. Abimin eşi de saatlerde sancı almıştı ama üst çatı kemiği açılmadığı için sezaryene dönmüştü ve cidden travma yaşadı. Onu da düşündüm. Ondan da fikir aldım.
Doktorum vajinal doğum evet olur ama dikişin fazla olur ve çok ıkınmalı olur demişti. 39.haftada sezaryen oldum. Alttan dikiş olacağına, riske atacağıma şerefimle sezaryen olurum dedim 😅