Ysmn23 bende son bir aydır çok kötüydüm kusuyordum su bile içemiyordum.önce renni duo şurup verdi dr.biraz rahatlatıyor 1 saat sonra aynı oluyordu.tekrar dr a söyledim mide korucu hap yazdı çok şükür başladığımdan beri çok rahatım sizde sorun dra.33 haftalık oldum şuan.