Karumrysa asil cok guzelde cok fazla konuluyor ya her 3 cocuktan 1 si asil 1 si aslan bende asil ve aslani cok begeniyordum ama cok var diye koymak istemedim nebilim ilerde ilkokula falan basladiginda sinifinda 3 4 tane ayni isimli kisi olucak hatta trendyolda isimli hastane cikislarinin gorsel yorumlarina bakmistim cok fazla bu isimden var tabi yine sizin tercihiniz bence cok guzel 🌸