Bus51 Eskişehir fetal DNA vermiştim Sistemde böyle gözüküyor ama mesaj geldi genetik test sonucunuz çıkmıştır diye .Hepsinin mi tamamlanmasını beklemeliyim?
Betsel Bus51 Merhaba bende il dışından gitmeyi düşünüyorum fiyat olarak ne ödediniz ve nasıl sıra alıyoruz?
Bbgg Bus51 osmangaziye mi gittiniz acaba, dün görüştüm orası ile yakın zamanda fiyatlar değişti 3.500 TL oldu dedi gidecek arkadaşlar ona göre gitsin
brrkrbn Merhaba kaçıncı haftada yaptırdınız ve sıra alarak mı gittiniz Ankara’dan gelmeyi düşünüyorum da bilgi verebilir misiniz ne kadar ödediniz vs . İnsallah güzel sonuçlar almıssınızdır 🙏
Bus51 Betsel 1500 ödedik Çarşamba hariç 9 10 gibi gidiyorsunuz sıra alıyorsunuz ,sonra doktora görünüp kan veriyorsunuz .Doktor da genelde 11 .30 gibi bakmaya başlıyor .3 saat falan sürüyor .
teachermomyy23 Bus51 merhabalar banada mesaj geldi sonuçları gelip alabilirsiniz diye ama sistemde attığınız gibi bazıları bekleniyor yazıyor siz gittiğinizde çıkmışmıydı hepsi ?
Gulaydgncy Bus51 merhaba. Bana da bugün mesaj geldi şehir dışından gidip alıcaz. Saat 3 4 gibi gelin alın dediler. Siz kaçta gittiniz acaba ?
Ozuzun ![ Bus51 benimki sabah böyle değildi 2 tane vardı şimdi girdim böyle olmuş ama mesaj gelmedi çıkmış mıdır?