babybilgen Arkadaşlar merhaba tecrübeleri olan insanlara hep daha güvendiğim için ortak yaşayanlar varsa yorum yazarsa çok sevinirim bebeğim şu an 8 hafta 5 gün yerleşme kanaması yaşıyorum ara ara bu durumun böyle pıhtılı parça olarak geleni var mı
Seymatrkay babybilgen olabilir normal. Çok fazla olmadığı ve ağrı olmadığı sürece sorun yok. Başıma geldi. İnsan korkuyor. Progestan iğne ve yatıp dinlemekten başka çare yok.
babybilgen İlaç başlatıldı bana da görünce korktum tabi telaş ama devam eden bi kanama olmayınca gitmedim sizde de aynı şekilde mi oldu