babybilgen Arkadaşlar merhaba tecrübeleri olan insanlara hep daha güvendiğim için ortak yaşayanlar varsa yorum yazarsa çok sevinirim bebeğim şu an 8 hafta 5 gün yerleşme kanaması yaşıyorum ara ara bu durumun böyle pıhtılı parça olarak geleni var mı