10+5 gebeyim 4 yaşında cocugum da var ne yazıkki laftan anlamıyor bazen tekme atıyor hep tutmustum denk gelmemişti az once ikimizde yatakta yatarlen bu defa aniden denk geldi ve o an korkuyla bagırdım cocugumda cok agladı korktu oda daha bilemiyor sonra pişman oldjm üzüldüm ama karnımdakinin günahsızın suçu ne birsey olmuş mudur olsa belli olurdu dimi cok kotu hissediyorum