oznurr1 Kasıklarımda sürekli batma çekilme gibi hisler var 6+3 üm şu an. Kızlar sizde de oldu mu? Bi de istemsiz dik duramıyorum belki kasıklarımı germek istemiyorumdur psikolojik olarak ama
3boysmom oznurr1 evet ilk haftalarda olmuştu 9.hafta gibi geçmişti özellikle yürüdüğümde çok oluyordu. 🙏