Kızlar 6 haftalık gebeyim istemeyerek gebe kaldım korunduğum halde , çalışıyorum ve 21 aylık da bebeğim var ve şu an bu sorumluluğu alabileceğimi düşünemiyorum bebeğimi aldırmayı bile düşünüyorum şu an ama sonrasında bunun vicdan azabını çekmekten korkuyorum siz olsanız naparsınız bana akıl fikir verin faydalı bi anne olamadıktan sonra doğurmak da istemiyorum malesef