Ozge2301 kimseye güvenme Barış beye güven derim ayrıca ebe Ayşenur var mükemmel bi ebe eger olurda görürsen büşra Ertan’ın selamı var dersin 🥰 mükemmel geçti Doğumum ilgi alaka ve destek gerçekten mükemmel 😀 Zor bi sancı süreci oldu ama Doğum o kadar kolay geçti ki 🤱🏼 Barış bey Zaten 41 e kadar mutlaka bekliyor eger bebekte bi sorun yoksa ama 41 den sonra yatış yapıyor ☺️ Hatta Barış bey benim 3 yiğenimide doğurtmuştu aile doktoru gibi bizim için 😂 hiç korkma yani Barış bey için sezaryen son çare 🥰👌