Kızlar selamlar ben şu an 10 + 6 haftalık gebeyim benim bir hafta önce kanamam oldu doktora gittim çift rahimliyim kanamam hamile olmadığım yani gebelik olmayan rahimde bu yüzden doktor normal dedi sadece yatacaksın kendini yorma dedi kanamam iki günde kesildi fakat sürekli kahverengi akıntı böyle âdetin son gününde gelen akıntı gibi kahverengi akıntı geliyor bu tehlikeli mi doktor gelme diyor ama beni korkutuyor kesilmedi Perşembe randevum var kontrole gideceğim aynı durumu yaşayan var mı kahverengi akıntının bu kadar uzun sürmesi normal mi ve sanki miktarı iki gündür arttı