gayedemrkan Kızlar 4+4 üm bugün var mı benimle gebelik haftası aynı olan beta hcg değerleriniz nasıl ilerledi
Bebegimgeliyor10 gayedemrkan benim 4+1 bugün canım dün 4+0 dayken beta 547 çıktı yarın yine vericem bakalim
lotusflowers gayedemrkan ben 4+5 im benim beta iyi arttı ama haftaya göre düşük geliyo bana. 4+1 de 50 4+4de 236 çıktı yarın tekrar vericem. Gerçi doktor kötü bir şey söylemedi. İnşallah güzel devam eder sizin kaç
Mariannaa gayedemrkan Ben 4+5.im 5 gün önce 222ydi, bu gün tekrar baktım 3084 çıktı inşallah sağlıkla ilerleriz. Ve rabbim isteyen herkese nasip etsin 🌸🤲
gayedemrkan gayedemrkan biraz beklesem mi acaba beta vermek için 4-5 gün kadar diye düşünüyorum dayanabilir miyim bilmiyorum bekleyerek