nnisanannesiii Kızlar 2.sezaryeni olalı 1 ay oluyor dikişlerimde ağrı yok ama göbek deliğimin biraz alt ve sol kısmı hareket ettikçe iğne batıyor gibi etim acıyor var mı bu durumu yaşayan???