Bugün bebeği ve kalp atışını gördük çok şükür rabbim her isteyene nasip etsin kızlar.. sat a göre 7+4 ama ultrasona göre 6+2 çıktı kızlar 2 hafta sonra tekrar gel dedi dr.. size sorum daha önce keseden cinsiyet tahmini çok okumuştum o zamanlar bebiş yoktu tabi hep bu anı bekledim😍😍 var mı tahmini olan💘
