merveuz
Merhaba kızlar benimde 3 çocuğum var Balıkesirliyim ve bütün dogumlarimi şehir hastanesinde yaptım ilk kızımda 2 li teslim riski çıktı banada yaptır dediler fetal dna icin hatta yaptırmayı geç aldır çocuk saglikliksiz dediler suan 5 yaşında hic bir sorunu sıkıntısı yok 2. Hamileligim de de oğlum yani bağırsak parlaklığı çıktı yok geçmez özele git baktir bende üniversiteye gittik Orkun ve o gün geçtiğini söyledi bana ve şuan 3 yaşında sapa sağlam hic bir sorunu yok kendi fikrim şu aldirmak düşük tehlikesi yapıyor yakınım yaşadı çünkü fetal dna ise 1 tüp kana 10 15 bin veriyorsunuz riskli bir durum çıktığında mesela o çocuğu dogurmucakmisiniz