rumeysayasarr bi sebebi yoktur bazı doktorlar ilk 3 ay daha sıkı takip etmek istiyorlar. Ben 5+1 kese, 6+4 kalp atışı için gitmiştim bidaha 8+4te çağırmıştı ama son dakika bi sebepten ben iptal edip 9+1de gitmiştim. Sonra 11+2 olması lazım gitmiştim o gün ense kalınlığına, burnuna falan bakmıştı, 12de de ikili kanı vermeye gittim ogün tekrar ölçtü, ilaçlarımı yazdı falan. Sonra ayda 1e döndük. Bi risk bi sıkıntı anlamına gelmiyor yani içiniz rahat olsun bu şekilde gitmek bana da psikolojik olarak iyi gelmişti. Kesenin tutunduğu yer bebek vs bi sorun görseydi şu an söylerdi zaten size