Yatışım yapıldı sabah suni sancı verilecek 37 haftalığız bebeğimin hareketleri baya azaldı. Nst de düzensiz çıkmadığından sezaryen demedi hemen, kanalda da olduğundan suni denemek istiyorum dedi bende kabul ettim. Beni yatırmadan önce çatı muayenemi yaptı ama sonrasında nişan gibi bir şey geldi. Arada ağrım oldu şuan sırtım belim çok ağrıyor ama açılma var mı diye sabah bakacağız nstde sancı yok diye dediler. Bebeğimdr birde kilo gerilemesi oldu o açıdan da bu hafta da almak istedi. Ciğer geliştirici yapmak istedi solunumu riske girmesin dedi ona da tamam dedik komple güvendim doktora bakalım nasıl bir süreç olacak 🥹🥹