Arkadaşlar rahim filmi için cumartesiye randevu aldım reglim dün başladı ( Pazartesi ) 4 gün sürüyor ( Perşembe ) bitiş cumartesi de randevum var çikolata kistim vardı 1 senedir korunmasız deniyoruz gebelik elde edemedim Hsg sonrası gebelik şansı oluyor deniliyor deneyimli olanlar var mı