Talentedmom Selam Anneler; E devlete giriyorum doğum yardımı yazıyorum ama 300 tl yazıyor nereden nasıl başvurabilirim?
Talentedmom dilaradoyan başvurdum canım teşekkür ederim ama 2.çocuğu seçtim sistem otomatik 2.çocuğu mu algılıyor nasıl oluyor?
Talentedmom dilaradoyan 2 tane çocuk çıkıyor ilk çocuğu seçmeme izin vermiyor tarihten dolayı hata veriyor ben de 2.doğan çocuğu seçip başvurdum yanlış mı yaptım acaba
dilaradoyan Talentedmom 2025sonrası doğumlu 2.çocuk olduğu için onu seçip başvurabilirsiniz zaten doğru yapmışsınız
Talentedmom kelebegimmmmm sisteme geçmesi lazım kimlik başvurusunda bulunduk geçici kimlik belgesi verildi ondan sonra başvurdum
myangelson Talentedmom yoo çok geç yatmıyor ya bu ay basvurdun bu ay değil de bir dahaki ay sonuna yatar muhtemelen. Ben Şubat’ta doğum yaptım ama 3 Mayıs’ta basvurdum Haziran’da yatti
myangelson Talentedmom bence geç değil yani 😄 bir sonraki ay veriyorlar genelde ay sonu yatıyor herkesin parası çünkü