Merhaba kızlar aslında nereye yazacagımı da şaşırdım.Bebegım 9 günlük ebemiz kaşık biberonla mama ver dedi ama onunla vermek cok zor ve bebegı cok hıckırık tutuyor doktorumuz biberonu dene meme reddi yapmazsa biberonla devam et dedi ama bu sefer de bebegımın maması bence ona çok yavaş akışlı geldi ayrıca hem meme hem mama verıyorum yani kaşık biberon ve biberon konusunda cok karısıgım yardımızını beklıyorum tecrübeli anneler