Ben de kedimi 2 aylıkken aldım. O zamana kadar annesi ve kardeşleriyleydi. (Sokak kedisi, sarman, erkek) 1 yaşına kadar hep hoplayıp zıplayıp ısırdı. Yürürken bacaklarıma zıplardı. Hiç saldırıyor diye düşünmedim , oyun oynuyor diye düşündüm, onla bol bol oyun oynadım. Ellerim kollarım bacaklarım çizik içinde olurdu hep dişlerinden dolayı. Erkek kediler daha çok ağzıyla oynuyor , dişiler patisiyle. 1 yaşından sonra ısırmadı, şu an 7 yaşında çok mutlu bir kedi. Hiç tıslamaz , saldırmaz , bir şey isteyince miyavlayıp iletişim kurar , kucağımızda bize sokulur , öptürür , kendi gelir sarılır. Eşimin işten gelmesine yakın kapının arkasında bekler , geldiğinde sarılırlar gırlayıp yalar, hala bizle oyun oynamayı sever. Bence saldırıyor gözüyle bakmak yerine onun bebek olduğunu ve bolca oyuna ihtiyaç duyduğunu bilmeniz durumu çözecektir. Diğer arkadaşlardan ısırınca sesini yükselt, kızdığını göster diyenler olmuş ama ben katılmıyorum. Can acıtmak için yaptığı bir şey değil ki , kendisi oyun amaçlı iyi niyetle yaklaşıyor size , kardeşleriyle ısırarak oynuyorlar yavruyken çünkü. O iyi niyetine karşılık sizden sert tepki aldığında size güvenmemeyi öğreniyor ve büyüdüğünde sizden uzak durmaya başlıyor. Bence kedinizde hiç bir problem yok , o yaşının gereğince davranıyor. Bakış açınızı değiştirmenizi önerebilirim ben. 😌 çocuğunuz her oyun oynadığında ona kızsanız ve engel olsanız nasıl etkilenirdi , bu şekilde düşünebilirsiniz. Çünkü bence ikisi gerçekten de aynı şey, kediler de hiç bir şeyi unutmuyor. 😻