gunes1992 iki kedim var biri ailemle yaşıyor biri kendi evimizde ailemdeki kedim 10 yaşını bitiyor hala saldırgan doğar doğmaz annesine araba çarpıp ölmüş tek yavruydu sahiplenmiştim. Veterinerimiz bu tarz durumlarda biraz daha agresif saldırgan oluyorlar demişti. Kendi evime sahiplendiğim kendimi 4 aylıkken sahiplendim 4 kardeşiyle büyümüştü. İlk geldiğinde ısırma tırmalama hepsi vardı. Her seferinde oyuncak vererek başka bir şeye ilgisini çektik. 1 yaşında tamamen bir sevgi pıtırcığı oldu. Kısır olması da önemli tabi o da saldırganlaştırıyor. 1 yaşından beri kısır şu an 6 yaşında 1,5 yaşındaki kızlarımla çok iyi anlaşıyor ama ondan ilgiyi de eksik etmiyoruz.