MerveNural canım o anlattığına göre beze değil siğil benim hamile olmadan çok önce çıkmıştı yaktırmıştım dişiyse tekrar üreyebilir dedi sanki bi ara yaktirdigim yerde açılma oldu bu hpv virüsü de olabiliyor eger ürerse daha fazla ben şuan hamileyim aklımda soru işareti var bebegime normal doğumla bulaşırsa diye doktora danışıcam muayene etsin sezaryan istemiyorum bide ilk doğumum olucak üzmek istemem ama bunlarda gerçekler maalesef 😔 inş senin de böyle bişey değildir eğer benimki tekrar çıktıysa bakılıcak hpv virüsü değil bebege de geçiciliği yok o zaman normal olur ama tehlikesi varsa mecbur sezaryan dicekler