Son zamanlarda bu hastanede ikili tarama testi yaptıran oldu mu nasıl yapıyorlar? İlk kızımda burda en alt katta ultrason odasına randevu veriyorlardı ama şu an odada 2-3 kağıda bilgilerimi doldurdular 1 tüp kan verdirdiler ikili tarama için. Anlayamadım tam ,sonuçlar 8 gün sonra. Merak ettim acaba o zaman mı ultrasona bakıyorlar tekrar?