Meralim09 Dogum yapan arkadaslar afedersiniz ama normal dogum sirasinda buyuk tuvaletini yapan oluyormu yada oluyormudur cok merak ediyorum
Kumral60 Meralim09 Öncesinde lavman yapıyorlarmis canım içini boşaltıyor o doğum sırasında yapılsa dahi hemen siliyorlarmis bende çok merak ediyordum.
tazeanneck Meralim09 evet canım bende düşündüm büyük abdestin ya da gaz kaçma gibi şeyler olur mu ki gaz da çok kötü olur 🙈🙈🙈
AygyulSina Meralim09 bende oldu ikinmadan dolayi ama ebe temizledi ve cok olmadi cok kucuk bisey sen zaten hisediyosun onu ve ebeden bir sozu birak bir bakis bile gormedim
Mehtapsato Meralim09 lagma vermeseler oluyo canim benim ilk dogumumda olmustu hatta doktora benim tualete gitmem gerek dedigimde sacmalama demisti sana oyle geliyo dedi gulmustu ama emin ol hic bir sekilde sana onu belli etmiyolar yapsan bile
Kumral60 Meralim09 Lavman olmazsa olabilir ama onlara normal geliyor canim bize tuhaf geliyor insan alisiyor gore gore bir ebe yazmıştı burda bize siradan geliyor diye insanlik hali sonucta,😁
Smyyoky AygyulSina Demek ki ebeler çok alışıklar ve bu durum normal. Ama yine de insanın başına gelmese 🙈🙈🙈
AygyulSina Smyyoky basina gelmesi hos bisey degil ama dogum sirasinda dogumdan sonra inan bana oni dusunmuyosun. Ve ebe ağzını acip tek bir kelime edemez
Kelebegimmm Çoöukken duyardım büyükler doğumuna az kalmış kadınların çok yemesine kızardı.doğumdan önce çok yemek yenmez azaltmak lazım falan.belki başka seveple söylüyorşardı🤷🏻♀️Ama özelde yltrasona gitdim orda da hemen temizlikçiyi içeri çağırdılar oda axeleyle girdi topladı çıktı.orda dahi ola biliyormuş