kızlar bu değer yüksek mi sizce
susuksu kaçıncı haftada baktirdiginiza bağlı
susuksu sınırın altında doktorunuz bir yorum yapmadı mı
Asteriaa 12. haftada baktırdım sınırda dedi korkuttu beni
halitefe
halitefe sınırda dedi korkuttu ben de size sormak istedim
3 ve üzeri yüksek diye biliyorum
mervemervealp sınırda dedi korkuttu beni ya
susuksu 3 altında olmalı demişti doktorum sizin de öyle çıkmış
susuksu takipte kalın artış ölçülsün ama 2 nin altında sorun yok diye biliyorum
Normal bir değer bence . Detaylı ultrason zamanında tekrar bakılacaktır zaten .
halitefe çok teşekkür ederim