b-bg kızlar ilk yaptığında negatifti 1 saat falan geçtikten sonra test böyle oldu 6 gün gecikmesi var 8 gün önce beta vermişti 2 çıkmıştı sonucu sizce ?
Siyahbeyaz_ b-bg bu artimed teste bende de hep böyle yapıyordu bozuk olabilir. Ama kırmızılık ta var bilemedim
b-bg Sayke ilk yaptığında dağılmamıştı direk negatifti sonrafan dağılır mı acaba çok istiyodu çok heycanlı
Sayke b-bg inşallah istediği gibi olur tabiki ama çift olsa bile gidip kan vericek zaten. Ben olsam vakit kaybetmeden gider emin olurdum :)
efnanhiraa b-bg testi tekrarlasin dağılmış bozuk olabilir yada fazla idrar damlatilms sabah ilk idrarla yapsin