Gamzee__ e2(estrofiol), Lh ve progesteron istiyorlar , devlet hastanesi poliklinikte bakılıyor yanı kadın doğum da ama devlet acili hormonlara bakmıyor , ama özel hastanede baktıracaksanız da direk laboratuvarına bile isteklerinizi söylüyorsunuz onlar bakıyor