Perenelle Simsimsem daha bugün kontrolümde doktorum söyledi geçen gün ikizi normal doğum yaptık diye. Ama bir başka örnekte ilk bebek normal gelmiş ikinci ters gelmiş onu sezeryanla almışlar. Normal diye ısrar edip böyle de sonlanabilir.
hayirlisi06 Bende merak ediyorum iki doğumum normal olduğu için dr hersey yolunda ise normal olur dedi fakat ilk doğum da olmuyor sanırım
Simsimsem hayirlisi06 benim ilk doğumum olacak inşallah 🙏 herkes sezaryen doğum diyor ama her şey yolunda giderse vajinal daha mantıklı geliyor bana