7 aydır hamilelik için uğraşıyorum. Benim sonuçlarım normal. Düzenli regli olurum. Mart ayında 1 kimyasal gebelik yaşadım. Haziran ayında sperm testi yaptırdık. Doktor zeucit ilacını 3 ay kullanın dedi. 2. Kutudayız. Test sonucuna bakar mısınız? https://mutluresim.com/egy