Beyzatnc26 Hep ilk çocuğum erkek olur diye düşünüyordum ama hamile olduğumu öğrendiğim anda kız hissediyorum demistim ve bir Prensesim Olacağını Öğrendim 🥹💕💕 Çok karışık duygular içerisindeyim 🥹💕
Meryemak Beyzatnc26 sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️ bende yarın öğrenicem doktor erkeğe benzetti ama yarın net öğrenirim
s2121 Beyzatnc26 sağlıkla kucağına al canım bende hep bir kız çocuğumun olmasını istiyordum sonra erkek bebiş annesi olacağını öğrendim bende hep kız hissetim ama olmadı nasip 😀 sağlıklı olsunlar ikisinin de yeri farklı
fatmaklcasln Beyzatnc26 hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına al inşallah 2 erkek annesiyim ilk gebeliğimde erkek istedim oldu 2. Kız bekliyordum oda erkek oldu şuan yine gebe kalmaya çalışıyorum inşallah kız olur
Beyzatnc26 gulceey amin amin inşallah Rabbim hepimize saglikla kolaylik nasip etsin 14 hafta 5 günlük 😊
Melikesemih12 Meryemak neymiş canım cinsiyet benimde bir oğlum var çok fazla kız istiyorum doktor benimkinşde erkeğe benzetti
ylnydgd Ben de bugün öğrendim kızım olacağını 💛💛 Herkes oğlan diyordu, kese de fasulye şeklindeydi ondan da oğlan demiştik. Fetal DNA sonucu kız olarak gelince çok şaşırdık 🫠 Sağlıkla gelsin tüm bebetolar ♥️
Beyzatnc26 fatmaklcasln Rabbım hepsine saglik guzellik versin inşallah gönlündekini ömrüne nasip etsin 🥹💕
Meryemak Melikesemih12 erkek dedi baya kesin konuştu pipiyi gösterdi kız evlat sevdam yalan oldu 🤷🏼♀️ hayırlı sağlıklı evlat olsun inşallah
Melikesemih12 Melikesemih12 Meryemak tüh benimde kesin yarın öyle olcak bende çok fazla kız evlat istiyordum neyse canım hakkımızda hayırlısı olsun hayırlı evlat olsunla einşallah
Meryemak Melikesemih12 ben anladım ki çok isteyince olmuyor bende çok istedim 🤦🏼♀️ hakkımızda hayırlısı olsun yarın sende yaz canım merak ettim şimdi
Melikesemih12 Meryemak Bencede canım bende çok istedim çünkü geçen hafta 11+1 haftalıktım doktor zaten bana yüzde yetmiş yüzde seksen erkek dedi çok yüksek yüzde verdiği için bende yarın erkek haberi alırım büyük ihtimalle yazarım inşallah