Esosiko Kızlar, anneler.. Adetime 4 gün var ve betam 480 çıktı iyi bir şey mi bu ? Ya da düşer mi ? 3 kere kan verdim ilki 73 çıktı ikinci 133 bu son olan 480 ve aralarında 1,2 gün anca var
gulceey Esosiko beta değerinin iyi kötüsü yoktur. 5 üzeri pozitiftir. Önemli olan 2 günde ortalama iki katına çıkmasıdır. Beta 10sa da hamile oluyorsunuz,1000 olunca da ☺️ Dediğim gibi önemli olan düzenli artış ve iki günde bir .
deniz_95 Esosiko iyi iyi şükür. Artışlar güzel daha takipe de gerek yok 1-2 haftaya Allah nasip ederse kalp atışını duyarsınız inşallah
gulceey Esosiko ne güzel işte olumlu bir yanıt almışsınız doktorunuzdan. Daha sorgulayıp kendinizi bebeği strese sokmayın ,sağlıkla gelsin
0Berfin0 Esosiko değeriniz güzel ilerliyor hiç endişe edip şimdiden kafanızı acabalarla doldurmayın. Çünkü ilerleyen zamanlar da zaten takacak bişey buluyorsun😂😂