Sibellllyksl Kızlar sabah 5 bucukta dıs agrısıyla ugrasırken bırden 5 dk bır adet sancısının fazlaısnın geldıgını fark ettım neyse kalktım sıcak dus aldım makyajımı yaptım evımı toparlqdım ıslerımı bıtırdım cantma koycaklarımı koydum sabah 9 a kadar bekledım yıne aynı seklde sancılarım 5 dk bırdı otobusle geldım hastaneye sancılarım 5 dk bır duzenlı ama sıddetı azdı bana ıster yat ıster evde cek dedı esımle karar verdım yatmaya saat 3-4 e kadar sancılarım yavas sıddetındeydı 5-6 da cok sıfdetlendı ve 5 cm acıklıkla dıkıssız oglumu 6 -10 da kucagıma aldım Rabbım hepmıze boyle dogumlar nasıp etsın
YagmurDaskn Sibellllyksl Maaşaalllaaaaahhhhh 😂😂😂😂 Rabbim bana da böyle bir doğum nasip etsin inşaAllah ❤️❤️ Sağlıkla büyüt canım ☺️
Sevsav Sibellllyksl nasıl güzel bir doğum yapmışsınız. Kolaylıkla gelmiş oğluşunuz. Ben de 37 deyim. Her an ne olacak diye tetikteyim
Sevgimmmmm SevgibiR iclalnur inşallah teşekkür ederim 🙏 suyunuz patlatildiktan sonra normale döndü demişsiniz doğum normal ilerledi o zaman demi
Askkokuluyavrum Sibellllyksl masAllahhh sağlıkla büyüsün insaallah Allahım bereketli ömürler nasip Etsin