Prensesdiana bende yıllar önce hamileyken iç kısımda çıktı. Böyle su toplamış gibi mi desem uçuk gibi mi desem top top duruyor ama ufak. O zamanlar kaç tane kadın doğuma gittim cildiyeye gittim, smear aldılar krem verdiler. En son zararsız ama takip edilmesi gerekir başka yere sıçrarsa tehlikeli olabilir dediler. Ne büyüdü ne küçüldü ne sıçradı yıllardır aynı duruyor. Sizin yayılmaya başladıysa mutlaka doktora gidin derim ben