Ben 14 Temmuz adet gördüm 18′inde bitti 26’sından 29′una kadar bölünemem oldu 31′inden Ağustos’un ikisine kadar yumurtlamam oldu 26’sına ilişkiye girdim 29′da girdim 31′inde girdim Ağustos’un 6’sında Kan verdim negatif çıktı Ondan önce test yaptım seni çizgi çıktı adetin de 14 Ağustos 2 gün var Bunları Adet gecikmesi olmadan yaşadım Benim gibi olan var mı kan vermeli miyim Bir daha yoksa beklemeyeyim gecikmesini