Kızlar geçmişte yaşadığım talihsizlikleri biliyorsunuz. P,tesi günü ense kalınlığı ölçülecek. Fetal DNA istedi doktorumuz ancak ilgili kurumun sorumlusu 22 ağustosta gel dediği için onu yaptirmadik daha. Bu süreçte bizi neler bekliyor tecrübeli annelerden bilgi isitoyorum. Nasıl bir muayene olacak mesela. Doktorum geçmişte yaşadığım olay yüzünden çok titizleniyor yaşımda malum ileri olunca korkuyoruz. Şimdiden teşekkür ederim kızlar 😘